Nejčastější otázky

Jak postupovat při vytváření objednávky?

  1. Najděte si v obchodě zboží, které si chcete koupit.

  2. Poté si vyberte správnou velikost a klikněte na tlačítko „Do košíku“. V této chvíli ještě nic není závazné, objednávku můžete kdykoliv zrušit.

  3. Chcete-li nakoupit více produktů, hledejte dál. Vybírejte, dokud Vám něco nepadne do oka - znovu klikněte na tlačítko „Do košíku“. Samozřejmě můžete nakupovat více kusů, podle aktuální dostupnosti na skladě. Ve Vašem „Nákupním košíku“ vepište do položky „Množství“ požadovaný počet kusů a poté klikněte na tlačítko „Přepočítat“.

  4. Pokud už máte definitivně vybrané produkty a přejete si je objednat, klikněte v „Nákupním košíku“ na tlačítko „Přejít k dopravě a platbě“.

  5. Po zadání objednávky budete vyzváni k přihlášení, pokud jste registrovaným zákazníkem, nebo budete požádáni o e-mailovou adresu, jestliže nakupujete ve Sportby poprvé. 

  6. Po přihlášení či zadání e-mailové adresy budete automaticky přesměrováni na stránku, na které zadáte „Doručovací informace“ a „Způsob dodání objednávky“.

  7. Na následující stránce se zobrazí Vaše kompletní objednávka včetně poštovného a celkové částky, kterou Vám budeme účtovat. Pokud nemáte žádné výhrady, klikněte na tlačítko „Potvrdit objednávku“, čímž se stává objednávka z Vaší i z naší strany závaznou.

  8. Pokud je objednávka úspěšně odeslaná a zapsaná do databáze, zobrazí se Vám číslo této objednávky. Na Vaši e-mailovou adresu Vám doručíme e-mail o potvrzení objednávky (pokud e-mail nenajdete ve Vaší doručené poště, zkontrolujte si prosím složku spam). V případě, že toto potvrzení nedostanete, kontaktujte nás prosím.

  9. Zásilka, kterou následně obdržíte, bude obsahovat daňový doklad a informace k případnému vrácení nebo reklamaci zboží. Děkujeme Vám, že jste se rozhodli nakupovat právě u nás. 

Pokud máte slevový kód, vložíte ho při vytváření objednávky v prvním kroku nákupního košíku (OBSAH KOŠÍKU) po rozkliknutí MÁM SLEVOVÝ POUKAZ a zadáte kód, následně stisknete VLOŽIT. 

Kdy budu mít balík doma?

Zboží, expedujeme v pracovní dny obvykle do 24 hodin po zpracování objednávky. V případě delší dodací lhůty Vás budeme o předpokládaném termínu expedice informovat telefonicky nebo e-mailem nejbližší pracovní den po odeslání objednávky. Standardní doba dodání je tři a více pracovních dnů.

Jaké jsou možnosti dopravy a kolik mě bude stát?

Pro Vaši první objednávku můžete využít akci Doprava zdarma – stačí se přihlásit k odběru novinek. Více informací o dopravě zdarma 

  • Zásilkovna: vyzvedněte si Vaše zboží na více než 800 místech vrámci ČR. Za zboží můžete zaplatit předem bankovním převodem, kartou během objednávání na webu nebo na dobírku v Zásilkovně. V odběrných místech zásilkoven nelze platit kartou. Při objednávce do 2499 Kč je cena dopravy 100 Kč s DPH, při objednávce nad 2500 Kč dopravu neúčtujeme. Max. hmotnost zásilky 10 kg, rozměry zásilky - součet všech tří stran max. 120 cm a jedna strana nesmí být delší než 70 cm.  

  • Zásilkovna domů: Kurýr doručí Vaší zásilku na uvedenou dodací adresu. Při objednávce do 2499 Kč je cena dopravy 130 Kč s DPH, při objednávce nad 2500 Kč dopravu neúčtujeme.

  • PPL: Kurýr doručí Vaší zásilku na uvedenou dodací adresu. Při objednávce do 2499 Kč je cena dopravy 140 Kč s DPH, při objednávce nad 2500 Kč dopravu neúčtujeme.

  • Doručení nadrozměrných zásilek: (cena dopravy 990 Kč s DPH,* doprava zdarma se nevztahuje na nadrozměrné výrobky.) Jedná se o zásilky s hmotností nad 30 kg a nadrozměrné produkty jako např. kola, pingpongové stoly, fitness zařízení apod. Objednávka bude doručena k prvním dveřím Vašeho bydliště. Jakmile bude zásilka předána dopravci, obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky. Dopravce se s Vámi telefonicky spojí a dohodne čas předání. V případě, že se v okamžik doručení nebudete nacházet ve svém bydlišti, dopravce zanechá oznámení o uložení zásilky a pokusí se o nové doručení následující den.

Co když si objednám něco, co mi nesedne?

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, vraťte nám jej (platí i pro část objednávky) bez uvedení důvodu do 14 dnů od doručení zásilky. My Vám podle Vašeho přání vrátíme peníze. Více informací o vrácení

Je možné při vracení zboží vyměnit velikost nebo barevnou variantu původně objednaného zboží?

Výměna velikosti nebo barevné varianty zboží není možná. V případě zájmu o výměnu je nutné původně objednané zboží vrátit a vytvořit si novou objednávku.

Kdy mi za vrácené zboží vrátíte peníze?

Po přezkoumání neporušenosti zboží bude provedeno vrácení peněz za zboží a případné poštovné a balné bude zasláno na Váš bankovní účet. Zaplacená částka bude vrácena v zákonné 14 denní lhůtě Vámi uvedeným způsobem. 

Jakou velikost si mám objednat, když jsem podle tabulky velikostí na rozhraní?

Jestliže si nejste jisti, jakou velikost objednat, nechte si zboží u nás přeměřit. 

Jak dlouho trvá záruka na zboží?

Na veškeré zboží se vztahuje zákonem stanovená záruka 24 měsíců. Záruční doba začíná plynout dnem převzetí zboží zákazníkem. 

Jaký je postup při reklamaci a jak dlouho trvá její vyřízení?

Stáhněte si a vyplňte REKLAMAČNÍ LIST  a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury zašlete balíček na naši adresu.

Bezplatné odeslání balíku prostředníctvím Packety: balík zneste na Vámi zvolené výdejní místo Packeta kde nadiktujete ID odesílatele pro zpětnou zásilku - naše ID obchodu je 91534242. Na místě, kde se balíček nachází, bude vytištěn štítek a potvrzení. Seznam poboček packeta.cz najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky/. Vezměte prosím na vědomí, že pro bezplatné vrácení zboží přes packeta.cz je možné zaslat zboží nebo balíky, jejichž součet tří stran je max. 150 cm a hmotnosť nepřesahuje 10 kg.

V případe, že chcete zásilku zaslat na vlastní náklady jinak než prostřednictvím společnosti Packeta, zašlete ji na adresu: SPORTBY - Player s. r. o., Belopotockého 627, 031 01 Liptovský Mikuláš, Slovensko.

Zboží nesmí být zaslané na dobírku, v takovém případě nebude převzato. Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů ode dne následujícího po dni převzetí reklamovaného zboží. 

Reklamační řízení začína dnem, kdy jsou kumulativně splneny všechny následujúcí podmínky:

a) doručení oznámení o reklamaci s popisem vady prodávajícímu

b) dodání reklamovaného zboží kupujícim prodávajícímu nebo určené osobě.

Jsou produkty originál?

Ano, veškeré zboží, které si u nás můžete zakoupit, obstaráváme pouze u autorizovaných výrobců.

Proč mi nepřišel potvrzující e-mail?

Potvrzující e-mail po odeslání vytvořené objednávky posílá systém automaticky. Pokud jste ho nenašli v doručené poště, je možné, že Vám jen spadl do spamu. 

Je v ceně lyží zahrnuté i vázání?

Ano, v ceně lyží (kromě freeridových a freestylových) máme zahrnuté i vázání, které Vám namontujeme na požadovanou výšku, váhu a délku skeletu lyžáku.

Výšku lyžaře, váhu lyžaře a délku skeletu lyžáku v mm, kterou najdete na spodní straně lyžáku, případně v jeho zadní části, uveďte v objednávce do poznámky.

Něco není jasné? Neváhejte nás kontaktovat: +420 511 205 123 nebo napište na info@sportby.cz