Specializovaný asfalt SL8 Pro ultegra DI2

Neohodnoceno

Nic není rychlejší než asfalt SL8! Tento model přináší kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dosud považována za nemožné. Osm generací a více než dvě desetiletí rozvoje bylo zaměřeno na nejrychlejší asfalt všech dob. Je to prostě nejrychlejší závodní kolo na světě. Budou pro něj stačivé nohy?

Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
198 070 Kč
Dostupnost: Skladem (1 ks)
Možnosti doručení
Kód: 191821910054
Specializovaný asfalt SL8 Pro ultegra DI2
Neohodnoceno
SKVĚLÝ VÝBĚR
SKVĚLÝ VÝBĚR
200+ značek
Vše skladem
VŠE SKLADEM
15.000+ produktů
Dárek zdarma
RÝCHLÉ DODÁNÍ
zdarma od 3500 Kč
SKVĚLÁ PODPORA
SKVĚLÁ PODPORA
zeptejte se nás

Detailní popis produktu

Nic není rychlejší než asfalt SL8! Tento model přináší kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti a kvality jízdy, která byla dosud považována za nemožné. Osm generací a více než dvě desetiletí rozvoje bylo zaměřeno na nejrychlejší asfalt všech dob. Je to prostě nejrychlejší závodní kolo na světě. Budou vaše nohy stačit? Aerodynamika a nízká hmotnost samy o sobě nevyhrály žádný závod - rychlost je důležitá. Abychom dosáhli této rychlosti, museli jsme najít nekompromisní kombinaci aerodynamiky, nízké hmotnosti, síly a manévrovatelnosti. Náš vědecký tým pro jízdu vytvořil simulace pomocí skutečných závodních dat a závěry jsou jasné: Tarmac SL8 je nejrychlejším závodní kolo, jaké kdy bylo učiněno pro opravdu důležité skladby. Je to 16,6 sekund na 40 a NBSP;

  • Aero všude a ve všem: Aerodynamiku používáme nejen tam, kde to vypadá dobře, ale zejména tam, kde má smysluplné počáteční hrany. Výsledkem je, že jsme vytvořili naše nejvíce aerodynamické silniční kolo. Ano, je to ještě aerodynamičtější než Venge. Díky přednímu kuželu trubice hlavy Sniffer Sniffer je tok vzduchu na modelu asfaltu optimalizován, aby vám poskytl maximální výhodu. Přesunuli jsme sloup vidlice, který určuje šířku hlavové trubky dozadu. Výsledkem je, že běžecká hrana hlavy může být mnohem ostřejší a dosáhnout výrazně nižšího odolnosti proti vzduchu. Plně jsme použili nová pravidla UCI a asfalt SL8 má nejužší a nejvíce aerodynamické sedadlo, jakou jsme kdy vytvořili. Díky tomu je čištěný a optimalizovaný proudění vzduchu kolem nohou. Chuť vítězství nebyla nikdy sladší!

  • Minimální hmotnost, maximální aero: areární SL8 plně získala zkušenost Aethos: jednoduchá budova pro minimální hmotnost podle standardů UCI a maximální důraz na aerodynamiku. Náš tým se postaral o neuvěřitelný rám, který jen lechtal ruku na stupnici. Vážení 685 gramů je o 15 % lehčí než asfalt SL7 a má nižší váhu než jakékoli jiné kolo World Tour*. Naší prioritou byla nejnižší hmotnost pro spodní rám, sedadlo a zadní konstrukci kola - zde jsme se setkali se zážitkem Aethos. Tvar rámu přenáší zátěž tak efektivně, že ostatní vrstvy vyztužení uhlíku byly prostě zbytečné. *Samozřejmě, pokud nebudeme počítat čas, který Kasper Asgreen dosáhl našeho rámu 585 gram aethos během jeviště

  • HELLISH REUPE, nebeská jízda: Dosáhli jsme neuvěřitelného zvýšení hmotnosti na hmotnost komparované na SL7 až o 33 & nbsp;%. Tarmac SL8 tak posouvá legendární manévrovatelnost, agresivní reakci a geometrii ověřeno na mistrovství světa na nejvyšší úroveň. Toto kolo je jednoduše silnější v pedálech, citlivější na řídítka, to vše je korunováno poddajnou jízdou v sedle, která přináší zcela novou úroveň pohodlí mezi závodními koly. Každý jezdec, bez ohledu na velikost, má díky našemu konceptu inženýrství prvního jezdce stejnou bezprecedentní kvalitu řízení a kontroly. V sedle přináší asfalt SL8 o 6 % vyšší dodržování předpisů a na nerovnoměrné cestě letí jako gentleman s pocitem flexibility, která zná pouze závodní kola. Osvědčená geometrie a průchodnost pro 32 & NBSP;

  • Pohlaví nezáleží na: cyklování se může snadno stát, že rozdíl mezi dvěma muži je větší než mezi mužem a ženou. Pokud bychom měli rozlišit pouze podle pohlaví, rozhodně bychom neměli dostatek údajů, které by se mohly specializovat, a to znamená, že rozdělení kol na muže a ženy není zbytečné a překonáno. Každý cyklista a každý cyklista může těžit z výhod, které asfalt SL8 přináší. Je čas překonat genderové hranice

  • Model Tarmac SL8 Pro poskytuje výjimečný výkon s kompletní skupinou sadou Shimano Ultegra 8100 Series DI2 s Wattmeter, Rapide Cl II kola s přípravou šumových pneumatik a řídítka s autorem SL7. Stačí rozbalit a můžete závodit

  • "Apple zjistí, že moje" technologie je nyní integrována ve všech měřicích výkonu SW & AMP; Pro 4iiii. Jezdci si nyní mohou užít mír, který přichází s znalostí přesného umístění jejich kol
  • Frame: Asfals SL8 FACT 10R CARBOR, jezdec First Engineered ™, Winnel Inženýrství, čisté směrování, závitové BB, 12x142mm přes nápravu, plochý disk
  • vidlice: fakt 10r uhlík, 12x100 mm přes nápravu, plochý disk
  • Přední brzda: Shimano Ultegra DI2 R8170, Hydraulic Disc 160mm Rotor
  • Zadní brzda: Shimano Ultegra DI2 R8170, Hydraulic Disc 140mm Rotor
  • Posun páky: Shimano Ultegra DI2 R8170, Hydraulický disk
  • Smotter: Shimano Ultegra DI2 R8150, Braz-on
  • Příklad: Shimano Ultegra DI2 R8150, 12-semen
  • Cartridge: Shimano Ultegra, 12-semen, 11-30t
  • Řetězec: Shimano Ultegra, 12-semena
  • Cranks: Shimano Ultegra R8100 s 4IIII Precision 3+ Power Meter
  • Converter: 52/36T
  • Centrální kompozice: Shimano Thread BSA
  • Front Cloak: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
  • Přední kolo: Roval Rapide CL II, 21mm Vnitřní šířka uhlíkového ráfku bezdušová připravená, Winnel Engineered, DT pro Roval 350 Hub, DT Švýcarské revoluční paprsky, hloubka 51 mm
  • Back Cloak: S-Works Turbo, 2BR, 700x26mm
  • Zadní kolo: Roval Rapide CL II, 21mm Vnitřní šířka uhlíkového okraje bezdušového připraveného, ​​výherní tunel, dt pro roval 350 rozbočovač, dt švýcarské revoluční paprsky, hloubka 60 mm
  • Soul: Turbo Ultralight, 60mm Front, 80mm zadní, stop ventil
  • STEM: Integrovaný kmen asfalt, 6-stupňový
  • Řídítka: Kokpita Raval Rapide, integrovaný bar/kmen
  • Zabalení řídítek: Supacaz Super Sticky Kush
  • Saddle: Power Pro With Mirror
  • Sedpool: S-Works Asfals SL8 uhlíkový sedadlo, fakt uhlík, 15mm offset
  • Saddle Sleeve: Integrovaný klín na asfaltu
  • Hmotnost: 7,16 kg velikosti 56 cm

Doplňkové parametry

Kategorie: Silniční kola
EAN:
Barva: Černá
Pohlaví: Dámské, Pánské
Materiál rámu: Carbon
Velikost kol: 28" / 700C
size_table: 683

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola